Handboek webredactie, vernieuwde editie

Online communicatie is meer dan een goede website. Wie (nieuwe) klanten wil bereiken, benut ook social media, mobiele sites, apps en digitale nieuwsbrieven. Hoe haal je het beste uit online kanalen en hoe stroomlijn je de content? De nieuwe editie van Handboek webredactie beantwoordt deze en andere vragen en geeft praktische adviezen aan webredacteuren en online professionals

De geheel vernieuwde editie van Handboek webredactie bestaat uit elf delen met in totaal 31 hoofdstukken waarin alle belangrijke webonderwerpen aan bod komen: webstrategie, webstructuur, contentstrategie, schrijven voor het web, schrijven voor Google, schrijven voor mobiel, conversiegericht schrijven, social media, audiovisuele content, usability, internetrecht en nog veel meer.

Handboek webredactie is verkrijgbaar via de (online)boekhandel. Of bestel direct voor € 19,95 op de site van uitgeverij Thema. Bestellen kan ook bij Managementboek.nl of bol.com. Zie ook www.handboekwebredactie.com.

Bekijk de inhoudsopgave en het inleidend hoofdstuk.

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedIn